zondag 29 januari 2012

new knitting loom in da house :-)



The knitting loom has a slightly addictive effect, I just HAD to buy this one shown.
You can make bigger projects with it such as socks (not my favorite; a lot of work and you don't get to see much of the endresult), wristwarmers, fingerless gloves etc.
If you knit a small piece on it you have a nice bracelet!






Het punniken begint verslavend te worden, ik MOEST gewoon onderstaande aanschaffen.
Met deze kun je grotere projecten maken zoals sokken (niet mijn favoriet; een hoop werk en van het eindresultaat zie je nooit echt veel), polswarmers, vingerloze handschoentjes etc.
Als je een klein stukje erop breit heb je een leuke armband!







2 opmerkingen:

  1. Hm, ik geloof dat ik gewoon met soknaaldjes aan de gang blijf...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zou ik ook doen als ik jou was.
    Mooie foto's trouwens he? Ik ben helemaal verbaasd over de mogelijkheden van mijn mobieltje!

    BeantwoordenVerwijderen