zondag 22 januari 2012

working with the knitting dolly/aan het werk met de punnikklos

Currently I'm working with the materials shown below.
I've created a mobile working spot in my kitchen, 
where I can sit in front of the window and work in daylight.
 It's also a fun way to see people pass by and peak in and watch curiously 
(but quickly!) what I'm doing.

Op het moment werk ik met de onderstaande materialen.
In mijn keuken heb ik een mobiele werkplek gecreëerd waar ik voor mijn raam kan werken en op die manier optimaal van het daglicht gebruik kan maken.
Het is ook grappig om te zien wie er voorbij loopt en even (heel snel!) een nieuwsgierige blik naar binnen werpt en bekijkt wat ik aan het doen ben.

Part of my personal "manual" is that I need to work with lots of colors on a daily basis. It cheers me up every time.


Het is een deel van mijn persoonlijke "gebruiksaanwijzing" dat ik iedere dag met kleuren moet werken. Ik word er iedere keer weer vrolijk van.
By the way, with very special thanks to my cousin Kitty, who has been so kind to lend me these yarns so that I could experiment with it.


Overigens wil ik mijn nicht Kitty bedanken voor het uitlenen van deze garens. Op die manier kan ik er lekker mee experimenteren.

And these are the famous "punnikklosjes" or knitting dollies. 


En dit is dan mijn verzameling punnikklosjes.

What I'm currently experimenting with is very thin linen yarn and small beads.
I make necklaces with it.
Results can be admired tomorrow!

Op het moment experimenteer ik met dun linnen garen en kleine kraaltjes.
Ik maak er kettingen mee.
Resultaten zijn morgen te bewonderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten